Hacking  
  Maj 21 2018 11:07:35  
 
Nawigacja
folder Portal
. Artykuły
. Download
. Forum
. Szukaj
. FAQ
. Regulamin
folder Hacking
. Gry Hakerskie
. Filmy
folder Delphi
. Kursy
. Faq
. Źródła
. Komponenty
. Artykuły
folderWebmaster
. JavaScripts
. Skrypty PHP
folderRóżne
. Kontakt
. Zlokalizuj ip
Aktualnie online
. Gości online: 2

. Użytkowników online: 0

. Łącznie użytkowników: 154,513
. Najnowszy użytkownik: Balcon
Ostatnie artykuły
. Metoda ataku symlin...
. Asembler x86 w pigułce
. Binder plików z komp...
. [Asembler/MASM] Pobi...
. Braifuck 4 fun
Nawigacja
Artykuły » Programowanie » Budowanie projektu Hello World
Budowanie projektu Hello World
Aby stworzyć i przetestować program Hello World, wykonaj następujące kroki:
1.Uruchom kompilator.
2.W menu File (plik) wybierz polecenie New (nowy).
3.Wybierz pozycję Win32 Console Application (aplikacja konsoli Win32) i w polu Project name wpisz nazwę projektu, taką jak Przyklad 1. Następnie kliknij na przycisku OK.
4.W oknie dialogowym wybierz opcję An Empty Project (pusty projekt) i kliknij na przycisku OK.
5.W menu File wybierz polecenie New.
6.Wybierz pozycję C++ Source File (plik źródłowy C++) i nadaj jej nazwę prz1.
7.Wpisz kod programu, w sposób opisany nieco wcześniej.
8.W menu Build (buduj) wybierz polecenie Build Przyklad1.exe.
9.Sprawdź, czy nie pojawiły się błędy kompilacji lub łączenia.
10.Naciśnij Ctrl+F5, aby uruchomić program.
11.Naciśnij spację, aby zakończyć program.

Często zadawane pytanie
Mogę uruchomić program, ale znika on tak szybko, że nie mogę odczytać wypisywanego tekstu. Co się dzieje?
Odpowiedź
Sprawdź w dokumentacji kompilatora; powinna ona zawierać informacje na temat sposobu zachowania na ekranie wyników działania programu. W przypadku kompilatorów Microsoftu najprościej jest użyć kombinacji Ctrl+F5.
W przypadku starszych kompilatorów Borlanda należy kliknąć prawym przyciskiem myszy w oknie edycji kodu, kliknąć na poleceniu Target Export, zmienić opcję Platform na Win 3.1 (16), po czym ponownie przekompilować i uruchomić program. Okno wyników pozostanie otwarte do momentu, w którym sam je zamkniesz.
Na zkończenie, w każdym kompilatorze, bezpośrednio przed instrukcją return (tj. pomiędzy liniami 4. i 5. na listingu 1.1), możesz dodać przedstawione poniżej linie:

int x;
std::cin >> x;

Spowodują one wstrzymanie działania programu i oczekiwanie na wprowadzenie jakiejś wartości. Aby zakończyć działanie programu, wpisz liczbę (na przykład 1), po czym naciśnij klawisz Enter.
Znaczenie std::cin i std::cout zostanie omówione w następnych rozdziałach. Na razie uznaj je za swego rodzaju magiczne zaklęcia.
Prawdopodobnie bardzo wielu czytelników posiada kompilator Borlanda (np. C++Builder). Pisząc programy dla Windows w środowisku Buildera, należy zwrócić uwagę na pewne charakterystyczne dla tego środowiska cechy.
1. Dobrym zwyczajem jest poinformowanie kompilatora o zakończeniu listy plików nagłówkowych, tj. plików zapisanych w ostrych nawiasach (absolutnie nie dotyczy to tzw. modułów z rozszerzeniem .h). Dokonujemy tego, korzystając z dyrektywy prekompilatora #pragma hdrstop (ang. header stop). Zapis ten znacznie przyśpieszy proces konsolidacji projektu.
2. Jeżeli tworzymy aplikacje konsolowe za pomocą Borland C++Buildera w celu rprzytrzymaniar1; ekranu (w tym wypadku normalnego tekstowego okienka DOS), zawsze możemy użyć funkcji getch()przynależnej do prototypu conio.h. Należy jednak pamiętać, że funkcja ta podtrzymywana jest obecnie jedynie w Win32 i nie należy już do szerokiego standardu ANSI C/C++.
3. Przestrzeń strumieni wejścia-wyjścia w C++Builder jest dostatecznie dobrze zdefiniowana, dlatego w tym wypadku nie jest konieczne jawne wskazywanie kompilatorowi miejsca ich pochodzenia.
Poniższy przykład ilustruje te cechy.

0: #include
1: #include
2: #pragma hdrstop
3: int main()
4: {
5: cout << "Witaj Swiecie "<< endl;
6: cout << "Nacisnij klawisz...";
7: getch();
8: return 0;
9: }

Należy zwrócić uwagę, iż przy następującym zapisie, wykorzystującym jawne wskazanie przestrzeni strumieni wejścia-wyjścia, działanie programu będzie również poprawne:

0: #include
1: #include
2: #pragma hdrstop
3: int main()
4: {
5: std::cout << "Witaj Swiecie "<< std::endl;
6: std::cout << "Nacisnij klawisz...";
7: getch();
8: return 0;
9: }
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Shoutbox
Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

06-04-2018 22:35
http://piciu1902.c
t8.pl/

29-03-2018 00:22
1.1. &#1043;&#1088;&#1086;
&#1084;&#1072;&#1076;
&#1089;&#1100;&#1082;
&#1072; &#1086;&#1088;&#1075;
&#1072;&#1085;&#1110;
&#1079;&#1

24-03-2018 16:26
guest test post bbcode <a href="http://guestt
esttststs.com/"
Chytryhtml</a> http://guesttestts
tsts.com/ simple

24-03-2018 14:05
potawatomi casino <a href="https://onlin
ecasinoplay24.com&q
uot Chytryfree casino slots online</a> <a href=" https://onlinecasi
noplay24

23-03-2018 00:15
http://dkjshye7s63
2.com There are actually a number of particulars like that to take into consideration. That is a great point to deliver up. I offer the ideas above as common inspiration but clearl

Licznik
33,661,198 unikalne wizyty